۱۳۹۲ آبان ۲۶, یکشنبه

دانلود نسخه جامع و بدون محدودیت نرم افزار حسابداری نوسا(فقط برای آموزش)


نرم افزار حسابداری نوسا امروزه بسیار محبوب و مشهور شده است. این نرم افزار حسابداری یکی از قدیمی ترین ، مطمئن ترین و البته گران ترین نرم افزار های حسابداری است.
امروز ما نسخه 1.44 نرم افزار نوسا از اولین نسخه های این نرم افزار را که البته تحت داس نوشته شده برای دانلود گذاشته ایم. این نرم افزار با وجود قدیمی بودن بسیار کار آمد و مطئمن و البته فارسی عرضه شده. این نرم افزار در حال حاضر مبنای سازمان فنی و حرفه ای کشور برای آموزش نرم افزار های حسابداری است. با وجود قدیمی بودن این نرم افزار ما نسخه از ان را برایتان اماده که می توانید تنها با یک کلیک و بدون هیچ گونه آشنایی با سیستم عامل داس آن را اجرا کنید. این نرم افزار در سیستم عامل های ویندوز xp و 8  تست شده و بون مشکل اجرا می شود. برای اجرای نرم افزار آرشیو را پس از دانلود از لینک زیر به طور کامل Extract کنید. (برای اینکار می توانید از نرم افزار های 7zip و WinRar استفاده کنید) سپس فایل RUN.bat را اجرا کنید. 

  **این نرم افزار برای آموزش اینجا عرضه شده  و امکان چاپ گزارش در آن وجود ندارد. اگر استفاده از این نرم افزار منجر به نقض حقوق سازنده  شود  مسئولیت آن تمام و کمال  آن بر عهده استفاده کننده است و اینجانب هیچگونه مسئولیتی در این اقبال بر عهده نخواهم گرفت. پس اگر می خواهید حقوق مولف را رعایت کنید آن را خریداری کنید. 

* استفاده از این نرم افزار هیچگونه پشتیبانی نه از طرف سازنده نرم افزار نه از طرف این اینجانب را در پی نخواهد داشت و برای استفاده از پشتیبانی نرم افزار باید نسخه جدید آن را خریداری کنید. 

*** برای دانلود شما باید قوانین بالا را پذیرفته باشید.

0 نظرات:

ارسال یک نظر