۱۳۹۳ شهریور ۱۲, چهارشنبه

Download Ultimate DLC 2014 V2.0 English Version-دانلود دیسک نجات Ultimate DLC 2014



همیشه احتمال به وجود آمدن مشکلاتی مثل خراب شدن بوت ویندوز ، تخریب MBR ، تخریب جدول پارتیشن ها و یا حتی گم کردن پسورد ویندوز وجود دارد. شاید پاسخ شما به این مشکلات نصب دوباره سیستم عامل یا حتی پارتیشن بندی مجدد که قاعدتا  به معنای از دست دادن همه اطلاعات موجود شما خواهد که در بسیاری از موارد تجربه ای تلخ را رقم خواهد زد. ولی در دنیای کامپیوتر برای هر مشکلی راه حلی یافت می شود و DLC BOOT یکی از بهترین آن ها است. DLC BOOT یک دیست زنده (Live Disk) است که بدون هیچ گونه وابستگی به سیستم عامل شما اجرا می شود و طیف بسیار وسیعی از بهترین نرم افزار های پشتیبانی سیستم ، بازیابی اطلاعات و البته تعدادی نرم افزار برای دور زدن پسورد ویندوز را در اختیار شما می گذارد.
این دیسک جادویی در واقع شامل دو سیستم عامل XP و Win7 است که برای کاهش حجم و افزایش سرعت بهینه سازی شده است. با این حال این دوسیستم عامل بسیاری از امکانات یک سیستم عامل واقعی را در اختیار شما قرار می دهند همچون اجرای بسیاری از نرم افزار ها ، اتصال به اینترنت و وب گردی ، تماشای فیلم و موسیقی و ...

تاریخچه
خوب است اندکی درباره تاریخچه این دیسک مفید هم بدانیم این دیسک بر اساس Hiren's Boot CD 15 ساخته شده البته اگر یک حرفه باشید حتما آن را می شناسید. این نسخه توسط شخصی تایلندی به نام Đại Lợi Lê ارتقاء یافته و با نام DLC Boot منتشر شده. نسخه های مختلفی از این دیسک وجود دارد که شما می توانید آنها را از وبلاگ سازنده دریافت کنید.
*توجه داشته باشید که در نسخه 2.0 به بالای نرم افزار تعدادی از نرم افزارها به تایلدی ترجمه شده و استفاده از آن را سخت می کنند.
در ادامه تعدادی تصویر از نرم افزار قرار داده می شود که البته مربوط به نسخه 1.0 2014 است که با نسخه 2.0 تفاوت های ظاهری بسیار جزئی دارد.

















___________________________________

لینک ها


لینک دانلود(آپلود باز): 



وبلاگ سازنده:
SOFTX86VN.BLOGSPOT.COM

لینک مطلب در سایت سازنده:


وبسایتHiren's Boot CD  : 

0 نظرات:

ارسال یک نظر